1. importsource = "2001-09.txt"
Se encontraron 985 resultados.
Artículo:

Ultima sesión. Comentarios de films emitidos por televisión

Página:

74

Publicación:

Dirigido

Número:

301

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

02127245

SrcID:

02127245-2001-09.txt

  • Documento número 1458663
  • Actualizado el lunes, 11 de enero de 2021 12:57:09 p. m.
  • Creado el lunes, 11 de enero de 2021 12:57:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Banda sonora. Novedades discográficas del mes

Página:

80

Publicación:

Dirigido

Número:

301

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

02127245

SrcID:

02127245-2001-09.txt

  • Documento número 1458664
  • Actualizado el lunes, 11 de enero de 2021 12:57:09 p. m.
  • Creado el lunes, 11 de enero de 2021 12:57:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

En busca del cine perdido. El film recuperado de este mes es «El sonido de la muerte»

Página:

82

Publicación:

Dirigido

Número:

301

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

02127245

SrcID:

02127245-2001-09.txt

  • Documento número 1458665
  • Actualizado el lunes, 11 de enero de 2021 12:57:09 p. m.
  • Creado el lunes, 11 de enero de 2021 12:57:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From the Editor. Right in the Middle. If you're like most executives, the term "middle manager" conjures up images of inflexible, lethargic bureaucrats. That's why so many businesses have spent years aggressively rooting out the middle management ranks. But new research shows that middle managers are, in fact, your last best hope for transformation and organizational rebirth.

Página:

12

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

79

Número:

8

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2001-09.txt

  • Documento número 1461317
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:39 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Forethought. HBR looks at the dangers of modularity in product development; the best ways to pay individuals so they'll work as a team; what management books are really all about; a better technique for getting customers' input; and the truth about "garbage in, garbage out" in decision making.

Página:

20

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

79

Número:

8

Periodo:

Septiembre 2001

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2001-09.txt

  • Documento número 1461318
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:09:42 a. m.
  • Enlace directo