- isn = "00178055"
- Artículo:
The Sojourner Experience of Yemeni American High School Students: An Ethnographic Portrait
- Autor:
Loukia K. Sarroub
- Página:
390
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-03.txt
- Documento número 1610504
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Value of Hard Work: Lessons on Parent Involvement from an (Im)migrant Household
- Autor:
Gerardo R. López
- Página:
416
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-03.txt
- Documento número 1610505
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parents' Aspirations and Investment: The Role of Social Class in the Educational Experiences of 1.5- and Second-Generation Chinese Americans
- Autor:
Vivian Louie
- Página:
438
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-03.txt
- Documento número 1610506
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Structuring Failure and Success: Understanding the Variability in Latino School Engagement
- Autor:
Gilberto Q. Conchas
- Página:
475
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-03.txt
- Documento número 1610507
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Borders/Fronteras: Immigrant Students' Worlds in Art Art and poetry by Maria Aguilar, Arthur Chan, Efrain Hernandez, Hilda Kwan, Chuu Long Ieng, Russell Lopez, Jose Rodriguez, Marina Sirota, Lizeth Toquinto, Kim Fwan Wong, Robert Shreeter and Shelia Brenner
- Página:
1
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-03.txt
- Documento número 1610508
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo