- sec = ("Chemical Education Today")
- Artículo:
Especially for High School Teachers
- Autor:
Erica K. Jacobsen
- Resumen:
"Only When You Know the Hazards..."
- Página:
969
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 1138092
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reports from Other Journals
- Autor:
Angela G. King
- Resumen:
Research Advances: Perchlorate in Dairy and Breast Milk Samples; NO Glow on Mars; Physical Chemistry to the Rescue: Differentiating Nicotinic and Cholinergic Agonists
- Página:
970
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 1138093
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Association Report: ACS Education
- Autor:
Julie A. Haack
James E. Hutchison
Mary M. Kirchhoff
Irvin J. Levy
- Resumen:
Going Green: Lecture Assignments and Lab Experiences for the College Curriculum
- Página:
974
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 1138094
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Commentary
- Autor:
Donald T. Sawyer
- Resumen:
Conceptual Considerations in Molecular Science
- Página:
985
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 1138095
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ask the Historian
- Autor:
William B. Jensen
- Resumen:
The Origins of Positive and Negative in Electricity
- Página:
988
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 1138096
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:08 a. m.
- Enlace directo