- pub = ("Harvard Educational review")
- Artículo:
Open Mics and Open Minds: Spoken Word Poetry in African Diaspora Participatory Literacy Communities
- Autor:
Maisha T. Fisher
- Página:
362
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-03.txt
- Documento número 1610571
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Foot Soldiers of Modernity: The Dialectics of Cultural Consumption and the 21st-Century School
- Autor:
Paul Willis
- Página:
390
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-03.txt
- Documento número 1610572
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cultural Negotiations: Puerto Rican Intellectuals in a State-Sponsored Community Education Project, 1948-1968
- Autor:
Cati Marsh Kennerley
- Página:
416
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-03.txt
- Documento número 1610573
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Afterword. Contesting Culture: Identity and Curriculum Dilemmas in the Age of Globalization, Postcolonialism, and Multiplicity
- Autor:
Cameron McCarthy
Michael D. Giardina
Susan Juanita Harewood
Jin-Kyung Park
- Página:
449
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-03.txt
- Documento número 1610574
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Racializing the Discourse of Adult Education
- Autor:
Stephen D. Brookfield
- Página:
497
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
73
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2003
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2003-04.txt
- Documento número 1610575
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo