- isn = "00178055"
- Artículo:
The Teaching Gap: Best Ideas from the World's Teachers for Improving Education in the Classroom
- Autor:
James W. Stigler
James Hiebert
- Página:
759
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-04.txt
- Documento número 1610524
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Annual Review of Adult Learning and Literacy, Volume One
- Autor:
John Comings
Barbara Garner
Cristine Smith
- Página:
761
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-04.txt
- Documento número 1610525
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Crossing the Water: Eighteen Months on an Island Working with Troubled Boys - A Teacher's Memoir
- Autor:
Daniel Robb
- Página:
764
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-04.txt
- Documento número 1610526
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Restructuring High Schools for Equity and Excellence: What Works
- Autor:
Valerie E. Lee
Julia B. Smith
- Página:
766
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-04.txt
- Documento número 1610527
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What Do We Know (and Need to Know) about the Impact of School Choice Reforms on Disadvantaged Students?
- Autor:
Dan D. Goldhaber
Eric R. Fide
- Página:
157
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
72
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2002
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2002-02.txt
- Documento número 1610528
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:56 p. m.
- Enlace directo