- pub = ("Harvard Educational review")
- Artículo:
Relating classroom teaching to student learning: A critical analysis of why research has failed to bridge the theory-practice gap
- Autor:
Graham Nuthall
- Página:
273
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1610611
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The assessment of complex performance: a socially situated interpretative act
- Autor:
Suellen Butler Shay
- Página:
307
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1610612
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Voices inside schools. Newjack: teaching in a failing middle school
- Autor:
Peter Sipe
- Página:
330
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1610613
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The human rights handbook: a global perspective for education by Liam Gearon
- Autor:
Jennifer De Forest
- Página:
340
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1610614
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rethinking globalization: teaching for justice in an unjust world
- Autor:
Bill Bigelow
Bob Peterson
- Página:
347
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
74
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2004
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2004-03.txt
- Documento número 1610615
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:57 p. m.
- Enlace directo