- pub = ("Harvard Educational review")
- Artículo:
Television and the Exceptional Child: A Forgotten Audience
- Autor:
Joyce Sprafkin
Kenneth Gadow
Robert Abelman
- Página:
120
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1995
- SrcID:
1995-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495888
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:56:59 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:56:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sexual Harassment in School: The Public Performance of Gendered Violence.
- Autor:
NAN STEIN
- Página:
145
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 1995
- SrcID:
1995-02REVIEW.TXT
- Documento número 1495889
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:57:15 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:57:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reconstructing Masculinity in the Locker Room: The Mentors in Violence Prevention.
- Autor:
JACKSON KATZ
- Página:
163
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 1995
- SrcID:
1995-02REVIEW.TXT
- Documento número 1495890
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:57:15 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:57:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cultivating a Morality of Care in African American Adolescents: A Culture-Based Model of Violence Prevention
- Autor:
JANIE V. WARD
- Página:
175
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 1995
- SrcID:
1995-02REVIEW.TXT
- Documento número 1495891
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:57:15 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:57:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preventing and Producing Violence:A Critical Analysis of Responses to School Violence.
- Autor:
PEDRO A. NOGUERA
- Página:
189
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 1995
- SrcID:
1995-02REVIEW.TXT
- Documento número 1495892
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:57:15 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 12:57:15 p. m.
- Enlace directo