- pub = ("Harvard Educational review")
- Artículo:
Many Families, Many Literacies: An International Declaration of Principles.
- Autor:
Denny Taylor
- Página:
268
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
68
- Número:
2
- Periodo:
SUMMER 1998
- SrcID:
1998-02REVIEW.TXT
- Documento número 1495973
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:14 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Opportunities and Obstacles in the Competency Based Training and Assessment of Primary.
- Autor:
Denis Hayes
- Página:
1
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
69
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1999
- SrcID:
1999-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495974
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:29 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Subject Matter Expertise as a Challenge in Learning to Teach.
- Autor:
Diane Holt-Reynolds
- Página:
29
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
69
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1999
- SrcID:
1999-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495975
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:30 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hollow Theory: A Reply to Rajagopalan.
- Autor:
Gary Thomas
- Página:
51
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
69
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1999
- SrcID:
1999-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495976
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:30 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Critical Reading of and Response to E. D. Hirsch The Schools We Need and Why We Don't Have.
- Autor:
Kristen L. Buras
- Página:
67
- Publicación:
HARVARD EDUCATIONAL REVIEW ISSN 00178055
- Volúmen:
69
- Número:
1
- Periodo:
SPRING 1999
- SrcID:
1999-01REVIEW.TXT
- Documento número 1495977
- Actualizado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:30 p. m.
- Creado el lunes, 17 de mayo de 2021 01:01:30 p. m.
- Enlace directo