- importsource = "00131784-2009-09.txt"
- Artículo:
- The Science Students Need to Know 
- Autor:
- James Trefil 
- Resumen:
- Scientific knowledge is the entry ticket to understanding the issues of the day 
- Página:
- 28 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 67 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Septiembre 2009 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2009-09.txt 
- Documento número 538451
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Focusing the Digital Brain 
- Autor:
- Marilee Sprenger 
- Resumen:
- How to help tweens and teens deal with hyperconnectivity 
- Página:
- 34 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 67 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Septiembre 2009 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2009-09.txt 
- Documento número 538452
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Clicking Across Cultures 
- Autor:
- Sandy Cutshall 
- Resumen:
- Through today's technologies, students learn new languages and develop global awareness 
- Página:
- 40 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 67 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Septiembre 2009 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2009-09.txt 
- Documento número 538453
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Teaching with Controversy 
- Autor:
- Susan Graseck 
- Resumen:
- How to teach students to weigh—and weigh in on—a range of views 
- Página:
- 45 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 67 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Septiembre 2009 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2009-09.txt 
- Documento número 538454
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- A Well-Rounded Education for a Flat World 
- Autor:
- Richard H. Hersh 
- Resumen:
- The simplistic debate about content versus skills is moot in a world that demands both 
- Página:
- 50 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 67 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Septiembre 2009 
- ISSN:
- 00131784 
- SrcID:
- 00131784-2009-09.txt 
- Documento número 538455
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 