- importsource = "00092479-2007-03.txt"
- Artículo:
A Case Study Representing Signal Transduction in Liver Cells as a Feedback Control Problem
- Autor:
Abhay Singh Jayaraman
Juergen Hahn
- Página:
177
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
41
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2007
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2007-03.txt
- Documento número 750618
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Catalytic Pellet: A Rich Prototype for Engineering Up-Scaling
- Autor:
Pedro E. Arce
Mario Oyanader
Stephen Whitaker
- Página:
185
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
41
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2007
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2007-03.txt
- Documento número 750619
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Course on Energy Technology and Policy
- Autor:
Thomas F. Edgar
- Página:
195
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
41
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2007
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2007-03.txt
- Documento número 750620
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Student-Centered Approach to Teaching Material and Energy Balances 2. Course Delivery and Assessment
- Autor:
Lisa G. Bullard
Richard M. Felder
- Página:
167
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
41
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2007
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2007-03.txt
- Documento número 750621
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fostering an Active Learning Environment for Undergraduates: Peer-to-Peer Interactions in a Research Group
- Autor:
Christopher E. Long
Michael A. Matthews
Nancy S. Thompson
- Página:
202
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
41
- Número:
3
- Periodo:
Summer 2007
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2007-03.txt
- Documento número 750622
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo