- importsource = "00093920-2002-01.txt"
- Artículo:
Sleep and Adjustment in Preschool Children: Sleep Diary Reports by Mothers Relate to Behavior Reports by Teachers
- Autor:
John E. Bates
Richard J. Viken
Douglas B. Alexander
- Página:
62
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 750656
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Salivary Cortisol as a Predictor of Socioemotional Adjustment during Kindergarten: A Prospective Study
- Autor:
N. A. Smider
M. J. Essex
N. H. Kalin
- Página:
75
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 750657
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attention to Novel Objects during Verb Learning
- Autor:
Alan W. Kersten
Linda B. Smith
- Página:
93
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 750658
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relation of Maternal Cognitive Stimulation, Emotional Support, and Intrusive Behavior during Head Start to Children's Kindergarten Cognitive Abilities
- Autor:
Laura Hubbs-Tait
Anne McDonald Culp
Rex E. Culp
- Página:
1108
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 750659
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Children's Understanding of Their Research Rights before and after Debriefing: Informed Assent, Confidentiality, and Stopping Participation
- Autor:
Jennifer C. Hurley
Marion K. Underwood
- Página:
132
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 750660
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:01 a. m.
- Enlace directo