1. importsource = "00131784-2002-03.txt"
Se encontraron 46 resultados.
Artículo:

Action Research for School Improvement

Autor:

Emily F. Calhoun

Resumen:

Action research not only promotes individual growth but also builds a learning community

Página:

18

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1637923
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Critical Friends

Autor:

Deborah Bambino

Resumen:

A coach for a Critical Friends Group tells how examining student work can enhance teaching

Página:

25

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1637924
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How the Tuning Protocol Works

Autor:

Lois Brown Easton

Resumen:

Here are steps for fostering dialogue about professional practice

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1637925
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teacher Talk

Autor:

Regie Routman

Resumen:

Conversation is at the heart of professional development

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1637926
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning from Japanese Lesson Study

Autor:

Tad Watanabe

Resumen:

Teachers learn to anticipate student responses, observe lessons carefully, and share critiques with colleagues

Página:

36

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1637927
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo