- importsource = "00131784-2002-03.txt"
- Artículo:
Action Research for School Improvement
- Autor:
Emily F. Calhoun
- Resumen:
Action research not only promotes individual growth but also builds a learning community
- Página:
18
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637923
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical Friends
- Autor:
Deborah Bambino
- Resumen:
A coach for a Critical Friends Group tells how examining student work can enhance teaching
- Página:
25
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637924
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How the Tuning Protocol Works
- Autor:
Lois Brown Easton
- Resumen:
Here are steps for fostering dialogue about professional practice
- Página:
28
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637925
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teacher Talk
- Autor:
Regie Routman
- Resumen:
Conversation is at the heart of professional development
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637926
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from Japanese Lesson Study
- Autor:
Tad Watanabe
- Resumen:
Teachers learn to anticipate student responses, observe lessons carefully, and share critiques with colleagues
- Página:
36
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-03.txt
- Documento número 1637927
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo