- importsource = "00131784-2005-03.txt"
 
- Artículo:
 The rewards of parent participation
- Autor:
 James P. Comer
- Resumen:
 The school development program proves respectful collaboration with parents is essential
- Página:
 38
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025057
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Comprehensive solutions for urban reform
- Autor:
 Sally Kilgore
- Resumen:
 Blending local programs and systemic planning, comprehensive school reforms provide blueprints for change
- Página:
 44
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025058
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Science teachers, under construction
- Autor:
 Elnora S. Harcombe
- Resumen:
 The model science lab in Houston immerses science teachers in learning new content and technologies
- Página:
 50
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025059
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Literacy coaching for change
- Autor:
 Camille L. Z. Blanchowicz
Connie Obrochta
Ellen Fogelberg
- Resumen:
 A Chicago literacy coaching model boosts teacher effectiveness
- Página:
 55
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025060
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Nurturing excellence through the arts
- Autor:
 Vanessa A. Camilleri
Anthony D. Jackson
- Resumen:
 By infusing the arts into all classes
- Página:
 60
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 62
- Número:
 6
- Periodo:
 Marzo 2005
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2005-03.txt
- Documento número 1025061
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:37 a. m.
 - Enlace directo