- importsource = "00131784-2007-12.txt"
- Artículo:
- The Rest of the Story 
- Autor:
- Thomas R. Guskey 
- Resumen:
- What happens after assessment? Effective correctives include tutoring, cooperative teams, and alternative texts. 
- Página:
- 28 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- diciembre 2007 – enero 2008 
- ISSN:
- 00131784 TEM Informative Assessment 
- SrcID:
- 00131784-2007-12.txt 
- Documento número 569957
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Changing Classroom Practice 
- Autor:
- Dylan Wiliam 
- Resumen:
- Teacher learning communities can help educators transform their day-to-day practice. 
- Página:
- 36 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- diciembre 2007 – enero 2008 
- ISSN:
- 00131784 TEM Informative Assessment 
- SrcID:
- 00131784-2007-12.txt 
- Documento número 569958
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Data in the Driver's Seat 
- Autor:
- Paul Bambrick-Santoyo 
- Resumen:
- How one district used data from interim assessments to improve achievement. 
- Página:
- 43 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- diciembre 2007 – enero 2008 
- ISSN:
- 00131784 TEM Informative Assessment 
- SrcID:
- 00131784-2007-12.txt 
- Documento número 569959
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The Road Less Traveled 
- Autor:
- Chris W. Gallagher - Suzanne Ratzlaff 
- Resumen:
- Nebraska shows how a system of local assessments can make all the difference. 
- Página:
- 48 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- diciembre 2007 – enero 2008 
- ISSN:
- 00131784 TEM Informative Assessment 
- SrcID:
- 00131784-2007-12.txt 
- Documento número 569960
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Feedback That Fits 
- Autor:
- Susan M. Brookhart 
- Resumen:
- How to make your feedback helpful and heard by students. 
- Página:
- 54 
- Publicación:
- Educational Leadership 
- Volúmen:
- 65 
- Número:
- 4 
- Periodo:
- diciembre 2007 – enero 2008 
- ISSN:
- 00131784 TEM Informative Assessment 
- SrcID:
- 00131784-2007-12.txt 
- Documento número 569961
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 