1. importsource = "00131784-2008-06.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

Measuring What Matters

Autor:

Mike Schmoker

Resumen:

Standardized test scores are not always the right data to use

Página:

70

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 631325
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Day's Worth of Data

Autor:

Margery B. Ginsberg

Catherine Brown

Resumen:

The Data in a Day program yields an abundance of useful observations

Página:

75

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 631326
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Data, Changing Teaching

Autor:

Barnett Berry

Carolann Wade

Paula Trantham

Resumen:

Surveys on working conditions point to the need for change.

Página:

80

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 631327
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Spectrum of Education Research

Autor:

Jeffrey R. Henig

Resumen:

The politicization of education research has been dispiriting, but there are encouraging signs that research is improving.

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 1025588
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The New Stupid

Autor:

Frederick M. Hess

Resumen:

The "old stupid" was not using data at all. Now the pendulum has swung the other way.

Página:

12

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

4

Periodo:

diciembre 2008 – enero 2009

ISSN:

00131962

SrcID:

00131784-2008-06.txt

  • Documento número 1025589
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:42 a. m.
  • Enlace directo