1. importsource = "00178012-2002-01.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

Strategic Humor. Customer Dissatisfaction. Ed Arno, Scott Arthur Masear, Al Ross, Harley L. Schwadron, and P.C. Vey poke fun at customer service.

Página:

70

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

1

Periodo:

Enero 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-01.txt

  • Documento número 1609931
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

2002 McKinsey Judges. HBR announces the board of judges for the 2002 McKinsey Awards

Página:

89

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

1

Periodo:

Enero 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-01.txt

  • Documento número 1609932
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

HBR’s best business books of 2001. Of all the books published last year, these ten gave us the most food for thought. They offered valuable new insights and prompted to rethink our assumptions about the world of business

Página:

106

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

1

Periodo:

Enero 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-01.txt

  • Documento número 1609933
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Extraordinary People. Extraordinary times call for extraordinary measures and people. HBR has its remarkable authors and readers to thank for publishing this month’s important new business insights.

Página:

10

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

1

Periodo:

Enero 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-01.txt

  • Documento número 1545125
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Forethought. HBR explains why it’s time to change the way your call center operates, challenges the hegemony of corporate shareholders, talks to Boston College’s basketball coach Al Skinner about turning around teams, describes what it takes to make a business consortium succeed, and reviews four recent business books.

Página:

16

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

80

Número:

1

Periodo:

Enero 2002

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2002-01.txt

  • Documento número 1545126
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:09 a. m.
  • Enlace directo