- importsource = "00178012-2002-10.txt"
- Artículo:
What Goes Around. How Busy Are You? Maybe the real reason executivesfeel like they have too little time is because they waste so much of it
- Página:
132
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-10.txt
- Documento número 1545258
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Artículo:
Best Practice. Learning Across Lines: The Secret to More Efficient Factories. Attempts to boostfoctory productivity rarely pay off. But there's hope: Make sure your quality-improvement projects deliver both conceptual and operational learning-know-why and know-how-and you'll improve your odds
- Autor:
Michael A. Lapré
Luk N. Van Wassenhove
- Página:
107
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-10.txt
- Documento número 1545259
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- Artículo:
Tool Kit. What's Your Real Cost of Capital? For 40 years, executives have relied on CAPM to estimate the value of investment projects and corporate acquisitions. Yet most know that the resulting numbers are unreliable. Fortunately, a new way to value investments produces results that make sense
- Autor:
James J. McNulty
Tony D.Yeh
William S. Schulze
Michael H. Lubatkin
- Página:
114
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-10.txt
- Documento número 1545260
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:10 a. m.
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- Artículo:
From The Editors. Folly and Fortitude. The excesses of the free-spending 1990s led many businesses down paths of self-destruction, but not every company has lost its bearings
- Página:
10
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-10.txt
- Documento número 1610042
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:51 p. m.
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- Artículo:
Forethought. How to Build a Blockbuster
- Página:
18
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
10
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-10.txt
- Documento número 1610043
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