1. importsource = "00178012-2006-07.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

Leading Change from the Top Line: The HBR Interview

Autor:

Fred Hassan

Thomas A. Stewart

David Champion

Resumen:

Most CEOs who specialize in turning around struggling companies focus on costs. But for Fred Hassan, chairman and CEO of Schering-Plough, the primary focus in a turnaround is the top line

Página:

90

Sección:

The HBR Interview

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 648751
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Better Sales Networks

Autor:

Tuba Ustuner

David Godes

Resumen:

Anyone in sales will tell you that social networks are critical. The more contacts you have, the more leads you'll generate and, ultimately, the more sales you'll make. But that's a vast oversimplification

Página:

102

Sección:

The HBR Interview

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 648752
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Sales Learning Curve

Autor:

Mark Leslie

Charles A. Holloway

Resumen:

When a company launches a new product into a new market, the temptation is to ramp up sales force capacity immediately to gain customers as quickly as possible. But hiring a full sales force too early just causes the firm to burn through cash and fail to meet revenue expectations

Página:

114

Sección:

The HBR Interview

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 648753
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Ultimately Accountable Job: Leading Today's Sales Organization

Autor:

Jerome A. Colletti

Mary S. Fiss

Resumen:

In recent years, sales leaders have had to devote considerable time and energy to establishing and maintaining disciplined processes. The thing is, many of them stop there--and they can't afford to, because the business environment has changed

Página:

124

Sección:

The HBR Interview

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 648754
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making the Major Sale

Autor:

Benson P. Shapiro

Ronald S. Posner

Resumen:

Many companies today are faced with large, complex selling situations--they sell expensive equipment that affects many parts of a customer's company, they work on sales that may take several years to consummate, or they arrange mergers with other organizations

Página:

140

Sección:

Best of HBR

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 648755
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:05 a. m.
  • Enlace directo