- importsource = "00178055-2009-01.txt"
- Artículo:
Educational Reconstruction "By the Dawn's Early Light": Violent Political Conflict and American Overseas Education Reform
- Autor:
SOBE, NOAH W.
- Página:
123
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
79
- Número:
1
- Periodo:
spring 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-01.txt
- Documento número 609085
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Social (and Economic) Implications of Being an Educated Woman in Iran
- Autor:
SHAVARINI, MITRA
- Página:
132
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
79
- Número:
1
- Periodo:
spring 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-01.txt
- Documento número 609086
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interview with Jacques Bwira Hope Primary School Kampala, Uganda.
- Página:
141
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
79
- Número:
1
- Periodo:
spring 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-01.txt
- Documento número 609087
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
EVIDENCE-BASED READING PRACTICES FOR RESPONSE TO INTERVENTION/RESPONSE TO INTERVENTION: A PRACTICAL GUIDE FOR EVERY TEACHER
- Autor:
SAMSON, JENNIFER S.
- Página:
148
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
79
- Número:
1
- Periodo:
spring 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-01.txt
- Documento número 609088
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
SO MUCH REFORM, SO LITTLE CHANGE: THE PERSISTENCE OF FAILURE IN URBAN SCHOOLS
- Página:
160
- Publicación:
Harvard Educational review
- Volúmen:
79
- Número:
1
- Periodo:
spring 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-01.txt
- Documento número 609089
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:12 a. m.
- Enlace directo