- importsource = "00219584-1976-02.txt"
- Artículo:
A student operated animated infrared spectroscopy teaching model
- Autor:
Karel Hartman
- Página:
111
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-02.txt
- Documento número 234572
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Some trends in planning chemical laboratories, part II
- Autor:
M. G. Mellon
- Página:
114
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-02.txt
- Documento número 234573
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Readily produced black and white positive slides capable of continuous tone rendition
- Autor:
D. P. Onwood
- Página:
116
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-02.txt
- Documento número 234574
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The chemistry involved in the preparation of a paint pigment. An experiment for the freshman laboratory
- Autor:
Terri L. Daines
Karen W. Morse
- Página:
117
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-02.txt
- Documento número 234575
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mercury spills: The vacuum cleaner solution
- Autor:
Jean Francois Gal
Marcel Azzaro
- Página:
118
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
febrero 1976
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1976-02.txt
- Documento número 234576
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:51:45 p. m.
- Enlace directo