- importsource = "00219584-1985-06.txt"
- Artículo:
How should equation balancing be taught?
- Autor:
Spencer K. Porter
- Página:
507
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-06.txt
- Documento número 240664
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing study skills in the context of the general chemistry course: The prelecture assignment
- Autor:
Frank J. Kristine
- Página:
509
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-06.txt
- Documento número 240665
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A pictorial framework to aid conceptualization of reaction stoichiometry
- Autor:
David L. Cameron
- Página:
510
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-06.txt
- Documento número 240666
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Heterogeneous students in homogeneous classrooms
- Autor:
Carol Bentley Brown
- Página:
512
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-06.txt
- Documento número 240667
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Laboratory simulations by computer-driven laser videodiscs
- Autor:
David W. Brooks
Thomas J. Tipton
Edwards J. Lyons
- Página:
514
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Junio 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-06.txt
- Documento número 240668
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:14 p. m.
- Enlace directo