- importsource = "00219584-1987-09.txt"
- Artículo:
Faradaic impedance diagrams: A computer electrochemical experiment
- Autor:
F. Arnau
P. Ll. Cahot
M. Cortes and J. M. Costa
- Página:
792
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-09.txt
- Documento número 242021
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Immediate recording and prompt tabulation of student laboratory data
- Autor:
Vernon R. Miller
- Página:
793
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-09.txt
- Documento número 242022
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of three instructional methods for teaching general chemistry
- Autor:
Lance E. Jackman
Wayne P. Moellenberg
G. Dana Brabson
- Página:
794
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-09.txt
- Documento número 242023
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pop-and-sniff experimentation: A high sensory impact teaching device
- Autor:
Emeric Schultz
- Página:
797
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-09.txt
- Documento número 242024
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Olfactory delights
- Autor:
Marilyn C. Sbrollini
- Página:
799
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
64
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre1987.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1987-09.txt
- Documento número 242025
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:21 p. m.
- Enlace directo