- importsource = "00219584-2014-11.txt"
- Artículo:
Development of a Semester-Long, Inquiry-Based Laboratory Course in Upper-Level Biochemistry and Molecular Biology
- Autor:
Pushpalatha P. N. Murthy
Martin Thompson
Kedmon Hungwe
- Página:
1909
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249769
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introducing the Levinthal’s Protein Folding Paradox and Its Solution
- Autor:
Leandro Martínez
- Página:
1918
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249770
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing and Implementing a Simple, Affordable Hydrogen Fuel Cell Laboratory in Introductory Chemistry
- Autor:
Kristina Klara
Ning Hou
Allison Lawman
- Página:
1924
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249771
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fostering Innovation through an Active Learning Activity Inspired by the Baghdad Battery
- Autor:
Xu Lu
Franklin Anariba
- Página:
1929
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249772
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Paperclips To Explain Empirical Formulas to Students
- Autor:
Peter Nassiff
Wendy A. Czerwinski
- Página:
1934
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249773
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo