- importsource = "00219584-2016-03.txt"
- Artículo:
RCSB Protein Data Bank: A Resource for Chemical, Biochemical, and Structural Explorations of Large and Small Biomolecules
- Autor:
Christine Zardecki
Shuchismita Dutta
David S. Goodsell
- Página:
569
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 250333
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Progressively Fostering Students’ Chemical Information Skills in a Three-Year Chemical Engineering Program in France
- Autor:
Christel Gozzi
Marie-José Arnoux
Jérémy Breuzard
- Página:
576
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 250334
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introducing the Journal of Chemical Education’s “Special Issue: Chemical Information”
- Autor:
Grace Baysinger
- Página:
406
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142927
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the Information Literacy Needs and Values of High School Chemistry Teachers
- Autor:
Marci Zane
Valerie Karvey Tucci
- Página:
413
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142928
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student Development of Information Literacy Skills during Problem-Based Organic Chemistry Laboratory Experiments
- Autor:
Ginger V. Shultz
Ye Li
- Página:
413
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142929
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo