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Artículo:

How Does Assortment Affect Grocery Store Choice?

Autor:

Briesch, Richard A

Chintagunta, Pradeep K

Fox, Edward J.

Página:

176

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

46

Número:

2

Periodo:

abril 2009

ISSN:

00222437

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  • Documento número 1145416
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Artículo:

The Effectiveness of Customized Promotions in Online and Offline Stores.

Autor:

Zhang, Jie

Wedel, Michel.

Página:

190

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

46

Número:

2

Periodo:

abril 2009

ISSN:

00222437

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  • Documento número 1145417
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Artículo:

Quantifying the Benefits of Individual-Level Targeting in the Presence of Firm Strategic Behavior.

Autor:

Dong, Xiaojing

Manchanda, Puneet

Chintagunta, Pradeep K.

Página:

207

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

46

Número:

2

Periodo:

abril 2009

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2009-02.txt

  • Documento número 1145418
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Artículo:

Can McDonald's Food Ever Be Considered Healthful? Metacognitive Experiences Affect the Perceived Understanding of a Brand.

Autor:

Lee, Kyoungmi

Shavitt, Sharon.

Página:

222

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

46

Número:

2

Periodo:

abril 2009

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2009-02.txt

  • Documento número 1145419
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Artículo:

Ethical Decisions and Response Mode Compatibility:Weighting of Ethical Attributes in Consideration Sets Formed by Excluding Versus Including Product Alternatives.

Autor:

Irwin, Julie R

Naylor, Rebecca Walker.

Página:

234

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

46

Número:

2

Periodo:

abril 2009

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2009-02.txt

  • Documento número 1145420
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