- importsource = "0031921X-2006-02.txt"
- Artículo:
Assign a Writing Task to Improve Student Engagement at Public Lectures
- Autor:
Timothy F. Slater
- Página:
124-125
- Sección:
FOR THE NEW TEACHER
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2006
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2006-02.txt
- Documento número 349910
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Diagnoser
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
126
- Sección:
WEBSIGHTS
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2006
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2006-02.txt
- Documento número 349911
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constructing an inexpensive working aluminum-air battery
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
126
- Sección:
WEBSIGHTS
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2006
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2006-02.txt
- Documento número 349912
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A friction applet and other activities appropriate for elementary students
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
126
- Sección:
WEBSIGHTS
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2006
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2006-02.txt
- Documento número 349913
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Biography of a Method: Drawing Theories Apart: The Dispersion of Feynman Diagrams in Postwar Physics
- Autor:
David Kaiser
John L. Hubisz
- Página:
127
- Sección:
BOOK REVIEWS
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
44
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2006
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2006-02.txt
- Documento número 349914
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:15 p. m.
- Enlace directo