- importsource = "0031921X-2012-11.txt"
- Artículo:
A demonstration condenser microphone
- Autor:
Bob Froeclich
- Página:
508
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
8
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2012-11.txt
- Documento número 351481
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“Small” schools versus “big” schools: Anecdotal notes of a second-year physics teacher
- Autor:
David Pudder
- Página:
509
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
8
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2012-11.txt
- Documento número 351482
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“Physics Questions Without Numbers” from Monash University, tinyurl.com/WS-qwn
- Autor:
Bill Rachinger
- Página:
510
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
8
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2012-11.txt
- Documento número 351483
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Guidance for students making VPython Screencast Projects by Frank Noschese, fnoschese.wordpress.com/2012/09/18/vpython-sceencasts/
- Autor:
Frank Noschese
- Página:
510
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
8
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2012-11.txt
- Documento número 351484
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Video Sites update: “Science Off the Sphere,” www.physicscentral.com/explore/sots/index.cfm
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
510
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
8
- Periodo:
noviembre 2012
- ISSN:
0031921X
- SrcID:
0031921X-2012-11.txt
- Documento número 351485
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:21 p. m.
- Enlace directo