1. importsource = "00333085-1997-01.txt"
Se encontraron 32 resultados.
Artículo:

WISC-R factor structures among White, Mexican American, and African American children: A research note

Autor:

Richard R. Valencia

Richard J. Rankin

Tom Oakland

Página:

11

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 1294620
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A theoretical framework for training monolingual school psychologists to work with multilingual/multicultural children: An exploration of the major competencies

Autor:

Sharon-Ann Gopaul-McNicol

Página:

17

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 1294621
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Time-in/time-out as a response to noncompliance and inappropriate behavior with children with developmental disabilities: Two case studies

Autor:

D. Joe Olmi

Robert C. Sevier

Deborah F. Nastasi

Página:

31

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 1294622
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effectiveness of a transitional prekindergarten program on later academic achievement

Autor:

Roberta L. Buntaine

Virginia K. Costenbader

Página:

41

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 1294623
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Predicting teacher referrals of emotionally disturbed children

Autor:

Neil H. Schwartz

James N. Wolfe

Richard Cassar

Página:

51

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

34

Número:

1

Periodo:

Enero 1997

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1997-01.txt

  • Documento número 1294624
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo