- importsource = "03601315-2008-02.txt"
 
- Artículo:
 IDR: A participatory methodology for interdisciplinary design in technology enhanced learning
- Autor:
 Niall Winters
Yishay Mor
- Página:
 579
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 643982
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Reuse, repurposing and learning design – Lessons from the DART project
- Autor:
 Stephen T. Bond
Caroline Ingram
Steve Ryan
- Página:
 601
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 643983
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Using a phenomenographic approach in evaluating hypermedia stories
- Autor:
 Peter Thomas
Elaine Martin
- Página:
 613
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 643984
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 CAL’07
- Autor:
 Jean Underwood
Brendan Tangney
- Página:
 447
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 983446
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The learner centric ecology of resources: A framework for using technology to scaffold learning
- Autor:
 Rosemary Luckin
- Página:
 449
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 983447
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:41 a. m.
 - Enlace directo