- importsource = "03601315-2009-04.txt"
- Artículo:
ICT-SUSTOUR and MARKETOUR: Two second language acquisition projects through a virtual learning environment
- Autor:
M. Pilar Alberola Colomar
Eva Gil
- Página:
581
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 632581
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the impact of individualism and uncertainty avoidance in Web-based electronic learning: An empirical analysis in European higher education
- Autor:
Manuel J. Sánchez-Franco
Francisco J. Martínez-López
Félix A. Martín-Velicia
- Página:
588
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 632582
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Impact of media richness and flow on e-learning technology acceptance
- Autor:
Su-Houn Liu
Hsiu-Li Liao
Jean A. Pratt
- Página:
599
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 632583
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating university students’ adaptation to a digital learner course portfolio
- Autor:
Olatz Lopez-Fernandez
Jose Luis Rodriguez-Illera
- Página:
608
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 632584
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
iTunes University and the classroom: Can podcasts replace Professors?
- Autor:
Dani McKinney
Jennifer L. Dyck
Elise S. Luber
- Página:
617
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 632585
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo