- importsource = "03601315-2009-05.txt"
- Artículo:
The role of social presence in learner-centered communicative language learning using synchronous computer-mediated communication: Experimental study
- Autor:
Masanori Yamada
- Página:
820
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 632603
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Courseware development for semiconductor technology and its application into instruction
- Autor:
Shu-chiao Tsai
- Página:
834
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 632604
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining high-school students’ preferences toward learning environments, personal beliefs and concept learning in web-based contexts
- Autor:
Fang-Ying Yang
Cheng-Chieh Chang
- Página:
848
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 632605
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Information retention from PowerPoint™ and tradicional lectures
- Autor:
April Savoy
Robert W. Proctor
Gavriel Salvendy
- Página:
858
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 632606
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The timing of online lecture slide availability and its effect on attendance, participation, and exam performance
- Autor:
Kimberley A. Babb
Craig Ross
- Página:
868
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-05.txt
- Documento número 632607
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
- Enlace directo