1. importsource = "03601315-2009-08.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

Teachers’ attitudes toward web-based professional development, with relation to Internet self-efficacy and beliefs about web-based learning

Autor:

Chia-Pin Kao

Chin-Chung Tsai

Página:

66

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 627461
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating the impact of video games on high school students’ engagement and learning about genetics

Autor:

Leonard A. Annetta

James Minogue

Shawn Y. Holmes

Página:

74

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 627462
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring the relationship between Internet ethics in university students and the big five model of personality

Autor:

Nor Shahriza Abdul Karim

Nurul Hidayah Ahmad Zamzuri

Yakinah Muhamad Nor

Página:

86

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 627463
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Qualitative findings of students’ perception on practice of self-regulated strategies in online community discussion

Autor:

Vighnarajah

Su Luan Wong

Kamariah Abu Bakar

Página:

94

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 627464
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cousins Virtual Jane and Virtual Joe, extraordinary virtual helpers

Autor:

Seugnet Blignaut

Lynette Nagel

Página:

104

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Agosto 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-08.txt

  • Documento número 627465
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo