- importsource = "03601315-2009-08.txt"
- Artículo:
Teachers’ attitudes toward web-based professional development, with relation to Internet self-efficacy and beliefs about web-based learning
- Autor:
Chia-Pin Kao
Chin-Chung Tsai
- Página:
66
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 627461
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating the impact of video games on high school students’ engagement and learning about genetics
- Autor:
Leonard A. Annetta
James Minogue
Shawn Y. Holmes
- Página:
74
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 627462
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the relationship between Internet ethics in university students and the big five model of personality
- Autor:
Nor Shahriza Abdul Karim
Nurul Hidayah Ahmad Zamzuri
Yakinah Muhamad Nor
- Página:
86
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 627463
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Qualitative findings of students’ perception on practice of self-regulated strategies in online community discussion
- Autor:
Vighnarajah
Su Luan Wong
Kamariah Abu Bakar
- Página:
94
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 627464
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cousins Virtual Jane and Virtual Joe, extraordinary virtual helpers
- Autor:
Seugnet Blignaut
Lynette Nagel
- Página:
104
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
53
- Número:
2
- Periodo:
Agosto 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-08.txt
- Documento número 627465
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
- Enlace directo