1. importsource = "03601315-2010-04.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

Not all wizards are from Oz: Iterative design of intelligent learning environments by communication capacity tapering

Autor:

Manolis Mavrikis

Sergio Gutierrez-Santos

Página:

641

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 703225
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cognitive learning efficiency through the use of design patterns in teaching

Autor:

Gwendolyn Kolfschoten

Stephan Lukosch

Alexander Verbraeck

Edwin Valentin

Página:

652

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 703226
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Layered learning design: Towards an integration of learning design and learning object perspectives

Autor:

Tom Boyle

Página:

661

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 703227
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

MuseumScouts: Exploring how schools, museums and interactive technologies can work together to support learning

Autor:

Jocelyn Wishart

Pat Triggs

Página:

669

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 703228
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The design of Cloudworks: Applying social networking practice to foster the exchange of learning and teaching ideas and designs

Autor:

Gráinne Conole

Juliette Culver

Página:

679

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

3

Periodo:

Abril 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-04.txt

  • Documento número 703229
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:33:34 a. m.
  • Enlace directo