1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

Using RSS to support mobile learning based on media richness theory

Autor:

Yu-Feng Lan

Yang-Siang Sie

Página:

723

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93155
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learner outcomes and satisfaction: A comparison of live video-streamed instruction, satellite broadcast instruction, and face-to-face instruction

Autor:

M’hammed Abdous

Miki Yoshimura

Página:

733

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93156
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender differences in adolescents’ out-of-school literacy practices: A multifaceted approach

Autor:

Asli Ünlüsoy

Mariëtte de Haan

Paul M. Leseman

Claudia van Kruistum

Página:

742

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93157
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Web 2.0-based collaborative annotation system for enhancing knowledge sharing in collaborative learning environments

Autor:

Addison Y.S. Su

Stephen J.H. Yang

Wu-Yuin Hwang

Jia Zhang

Página:

752

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93158
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning computer programming: Implementing a fractal in a Turing Machine

Autor:

767

Gilney F. Zebende

Marcelo A. Moret

Página:

Hernane B. de B. Pereira

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93159
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo