- importsource = "03601315-2011-03.txt"
 
- Artículo:
 Blended learning in higher education: Students’ perceptions and their relation to outcomes.
- Autor:
 López-Pérez, M. Victoria
Pérez-López, M. Carmen
Rodríguez-Ariza, Lázaro.
- Página:
 818
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93324
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Determinants of interactive white board success in teaching in higher education institutions.
- Autor:
 Al-Qirim, Nabeel.
- Página:
 827
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93325
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Learning science via animated movies: Its effect on students’ thinking and motivation.
- Autor:
 Barak, Miri
Ashkar, Tamar
Dori, Yehudit J..
- Página:
 839
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93326
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Who assigns the most ICT activities? Examining the relationship between teacher and student usage.
- Autor:
 Hsu, Shihkuan.
- Página:
 847
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93327
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A blended learning Approach to teaching foreign policy: Student experiences of learning through face-to-face and online discussion and their relationship to academic performance.
- Autor:
 Bliuc, Ana-Maria
Ellis, Robert A.
Goodyear, Peter
Piggott, Leanne.
- Página:
 856
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 56
- Número:
 3
- Periodo:
 Abril 2011
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2011-03.txt
- Documento número 93328
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo