1. importsource = "03601315-2012-01.txt"
Se encontraron 180 resultados.
Artículo:

A ubiquitous English vocabulary learning system: Evidence of active/passive attitudes vs. usefulness/ease-of-use

Autor:

Yueh-Min Huang

Yong-Ming Huang

Shu-Hsien Huang

Yen-Ting Lin

Página:

273

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93408
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender differences in e-learning satisfaction

Autor:

Francisco González-Gómez

Jorge Guardiola

Óscar Martín Rodríguez

Miguel Ángel Montero Alonso

Página:

283

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93409
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Second Life as a support element for learning electronic related subjects: A real case

Autor:

Luis M. Beltrán Sierra

Ronald S. Gutiérrez

Claudia L. Garzón-Castro

Página:

291

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93410
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A comparative analysis of the consistency and difference among teacher-assessment, student self-assessment and peer-assessment in a Web-based portfolio assessment environment for high school students

Autor:

Chi-Cheng Chang

Kuo-Hung Tseng

Shi-Jer Lou

Página:

303

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93411
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Clarifying the empirical connection of new entrants’ e-learning systems use to their job adaptation and their use patterns under the collective–individual training environment

Autor:

Hsiu-Ju Chen

Página:

321

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 93412
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo