- importsource = "03601315-2012-11.txt"
- Artículo:
Is a schools’ performance related to technical change? – A study on the relationship between innovations and secondary school productivity
- Autor:
Carla Haelermans, Jos L.T. Blank
- Página:
884
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984397
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of scaffolding and motivation in CSCL
- Autor:
Bart Rienties, Bas Giesbers, Dirk Tempelaar, Simon Lygo-Baker, Mien Segers, Wim Gijselaers
- Página:
893
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984398
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using ICT for school purposes: Is there a student-school disconnect?
- Autor:
Yifat Ben-David Kolikant
- Página:
907
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984399
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Internet in teachers' professional practice outside the classroom: Examining supportive and management uses in primary and secondary schools
- Autor:
Julio Meneses, Sergi Fàbregues, David Rodríguez-Gómez, Georgeta Ion
- Página:
915
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984400
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The implementation of e-tutoring in secondary schools: A diffusion study
- Autor:
Julie A. Corrigan
- Página:
925
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984401
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo