1. importsource = "03601315-2013-04.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

A blended learning environment for individualized English listening and speaking integrating critical thinking

Autor:

Ya-Ting Carolyn Yang

Ya-Chin Chuang

Lung-Yu Li

Página:

285

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93712
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perceived playfulness, gender differences and technology acceptance model in a blended learning scenario

Autor:

Antonio Padilla-Meléndez

Ana Rosa del Aguila-Obra

Aurora Garrido-Moreno

Página:

306

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93713
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Indentifying latent classes and testing their determinants in early adolescents' use of computers and Internet for learning

Autor:

Gyun Heo

Página:

318

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93714
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A personalized recommendation-based mobile learning approach to improving the reading performance of EFL students

Autor:

Ching-Kun Hsu

Gwo-Jen Hwang

Chih-Kai Chang

Página:

327

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93715
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Re-mediating classroom activity with a non-linear, multi-display presentation tool

Autor:

Brett Bligh

Do Coyle

Página:

337

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

63

Periodo:

abril 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-04.txt

  • Documento número 93716
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo