1. importsource = "03601315-2014-07.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

Measuring critical components of digital literacy and their relationships with learningOriginal Research

Autor:

Jeffrey Alan Greene

Seung B. Yu

Dana Z. Copeland

Página:

55

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984662
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why they choose and how it goes: Comparing special education and general education cyber student perceptions

Autor:

Dennis Beck

Anna Egalite

Robert Maranto

Página:

70

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984663
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A prompt-based annotation approach to conducting mobile learning activities for architecture design courses

Autor:

Han-Yu Sung

Gwo-Jen Hwang

Shih-Yu Liu

Página:

80

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984664
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The relationship between technology leadership strategies and effectiveness of school administration: An empirical study

Autor:

Chih-Hsiang Weng

Yao Tang

Página:

91

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984665
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Group awareness support and argumentation scripts for individual preparation of arguments in Facebook

Autor:

Dimitra Tsovaltzi

Thomas Puhl

Raluca Judele

Página:

108

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 984666
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo