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Se encontraron 30 resultados.
Artículo:

Inferring Latent Brand Dependences

Autor:

Ulf Böckenholt

Willam R. Dillon

Resumen:

The development of models to estimate the sources of brand market share gains losses including retention cannibalization continues to be of interest to marketing managers scientists alike

Página:

72

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1413244
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 08:00:44 p. m.
  • Creado el miércoles, 19 de agosto de 2020 08:00:44 p. m.
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Artículo:

A New Dimension Reduction Approach for Data-Rich Marketing Environments: Sliced Inverse Regression. Current marketing environments are data rich, meaning that firms are now able to access, collect, store, and retrieve vast amounts of information at low cost

Autor:

Prasad A. Naik

Michael R. Hagerty

Chih-Ling Tsai

Página:

88

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1413245
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 08:00:44 p. m.
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Artículo:

Implementing Quality Improvement Programs Designed to Enhance Customer Satisfaction: Quasi-Experiments in the United States and Spain

Autor:

Duncan I. Simester

John R. Hauser

Birger Wernerfelt

Roland T. Rust

Resumen:

We describe two related quasi-experiments, one in the United States and one in Spain, in which a sophisticated, high-technology firm designed and implemented customer satisfaction improvement programs

Página:

102

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1413246
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 08:00:44 p. m.
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Artículo:

Controlling Measurement Errors in Models of Advertising Competition.

Autor:

Prasad A. Naik

Chih-Ling Tsai

Resumen:

American corporations spend millions of dollars on advertising their products and services. Given the magnitude of advertising spending, it is important that advertisers are able to determine the advertising budget needed to achieve the desired goals

Página:

113

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1413247
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 08:00:44 p. m.
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Artículo:

Are Consumer Survey Results Distorted? Systematic Impact of Behavioral Frequency and Duration on Survey Response Errors.

Autor:

Eunkkkyu Lee

Michael Hu

Rex S. Toh

Resumen:

As business becomes more diverse and competitive, it is increasingly important for marketing practitioners to have an accurate picture of both the size and diversity of the actual market profile

Página:

125

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

1

Periodo:

Febrero 2000

ISSN:

15477193

SrcID:

15477193-2000-01.TXT

  • Documento número 1413248
  • Actualizado el miércoles, 19 de agosto de 2020 08:00:44 p. m.
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