1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

What Does It Mean to Be Smart?

Autor:

Robert J. Sternberg

Resumen:

By not recognizing practical and creative intelligence to the degree we foster analytic skills, we may be disenfranchising multitudes of students from learning

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133201
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting Specific About Multiple Intelligences

Autor:

Thomas Hatch

Resumen:

Instead of organizing the curriculum around the intelligences, organize it around the child, this author advises

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133202
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Encouraging—and Challenging—Students' Understandings

Autor:

John A. Zahorik

Resumen:

Suggestions for constructivist teachers who are struggling to fuse the knowledge students develop on their own with what experts know

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133203
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Seven Strategies That Encourage Neural Branching

Autor:

Thomas Cardellichio

Wendy Field

Resumen:

Whereas neural pruning helps us to handle an overwhelming amount of stimuli, neural branching opens up the minds to new perceptions

Página:

33

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133204
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reading Styles Times Twenty

Autor:

Marie Carbo

Resumen:

Ten guiding principles for a reading styles program, and how to implement each

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

54

Número:

6

Periodo:

March 1997

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-1997-03.txt

  • Documento número 133205
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
  • Enlace directo