- isn = "00131784"
- Artículo:
What Does It Mean to Be Smart?
- Autor:
Robert J. Sternberg
- Resumen:
By not recognizing practical and creative intelligence to the degree we foster analytic skills, we may be disenfranchising multitudes of students from learning
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133201
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Getting Specific About Multiple Intelligences
- Autor:
Thomas Hatch
- Resumen:
Instead of organizing the curriculum around the intelligences, organize it around the child, this author advises
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133202
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Encouraging—and Challenging—Students' Understandings
- Autor:
John A. Zahorik
- Resumen:
Suggestions for constructivist teachers who are struggling to fuse the knowledge students develop on their own with what experts know
- Página:
30
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133203
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Seven Strategies That Encourage Neural Branching
- Autor:
Thomas Cardellichio
Wendy Field
- Resumen:
Whereas neural pruning helps us to handle an overwhelming amount of stimuli, neural branching opens up the minds to new perceptions
- Página:
33
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133204
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading Styles Times Twenty
- Autor:
Marie Carbo
- Resumen:
Ten guiding principles for a reading styles program, and how to implement each
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133205
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo