- isn = "03054985"
- Artículo:
An evaluation of the Social and Emotional Aspects of Learning (SEAL) programme: promoting positive behaviour, effective learning and well-being in primary school children.Citation
- Autor:
Hallam, Susan.
- Página:
313
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 612852
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of pre-school quality in promoting resilience in the cognitive development of young children.Citation
- Autor:
Hall, James
Sylva, Kathy
Melhuish, Edward
Sammons, Pam
Siraj-Blatchford, Iram
Taggart, Brenda.
- Página:
331
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 612853
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Academic resilience and academic buoyancy: multidimensional and hierarchical conceptual framing of causes, correlates and cognate constructs.Citation
- Autor:
Martin, Andrew J.
Marsh, Herbert W..
- Página:
353
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 612854
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Changing the subject: the educational implications of developing emotional well-being.Citation
- Autor:
Ecclestone, Kathryn
Hayes, Dennis.
- Página:
371
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 612855
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Incentives, choice, education and well-being.Citation
- Autor:
Schwartz, Barry.
- Página:
391
- Publicación:
Oxford review of education
- Volúmen:
35
- Número:
3
- Periodo:
junio-2009
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2009-03.txt
- Documento número 612856
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
- Enlace directo