- pub = ("Educational Technology")
- Artículo:
The Cyberjournal: Developing Writing, Researching, and Editing Skills Through E-Mail and the World Wide Web
- Autor:
Walter Rankin
- Página:
29
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
37
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1997
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-1997-04.txt
- Documento número 134394
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Distance Delivery Systems in Terms of Pedagogical Considerations: A Reevaluation
- Autor:
Li-Ling Chen
- Página:
34
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
37
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1997
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-1997-04.txt
- Documento número 134395
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Higher-Order Learning and Thinking: What Is It and How Is It Taught?
- Autor:
Andrea C. Young
- Página:
38
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
37
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1997
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-1997-04.txt
- Documento número 134396
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Framework for Instructional Development in Corporate Education
- Autor:
Chaucer Chaoyun Liang
Thomas Schwen
- Página:
42
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
37
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1997
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-1997-04.txt
- Documento número 134397
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Training-On-Demand: A Model for Technology Staff Development
- Autor:
Enola G. Boyd
- Página:
46
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
37
- Número:
4
- Periodo:
Julio-Agosto 1997
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-1997-04.txt
- Documento número 134398
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo