1. pub = ("JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION")
Se encontraron 44472 resultados.
Artículo:

Does Mechanistic Thinking Improve Student Success in Organic Chemistry?

Autor:

Nathaniel P. Grove

Melanie M. Cooper

Elizabeth L. Cox

Página:

850

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 248868
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Role of Spatial Ability and Strategy Preference for Spatial Problem Solving in Organic Chemistry

Autor:

Mike Stieff

Minjung Ryu

Bonnie Dixon

Página:

854

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 248869
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Positive Impacts Using POGIL in Organic Chemistry

Autor:

Sara M. Hein

Página:

860

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 248870
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development and Evaluation of a Prep Course for Chemistry Graduate Teaching Assistants at a Research University

Autor:

Gili Marbach-Ad

Kathryn L. Schaefer

Bryna C. Kumi

Página:

865

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 248871
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Physical Models That Provide Guidance in Visualization Deconstruction in an Inorganic Context

Autor:

Holly K. Schiltz

Maria T. Oliver-Hoyo

Página:

873

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

89

Número:

7

Periodo:

julio 2012

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2012-07.txt

  • Documento número 248872
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:57 p. m.
  • Enlace directo