- pub = ("School Psychology Quaterly")
- Artículo:
Analysis of the effects of temporally distant events on school behavior
- Autor:
Kimberly P Ray
T Steuart Watson
- Página:
324
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-03.txt
- Documento número 593054
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Good teaching
- Autor:
Steven Zucker
- Página:
343
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
otoño 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-03.txt
- Documento número 593055
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Through a new lens: Contemporary psychological perspectives on school completion and dropping out of high school
- Autor:
Beth Doll
Robyn S Hess
- Página:
351
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-04.txt
- Documento número 593056
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Early prospective studies of the high school dropout
- Autor:
James R Barclay
Beth Doll
- Página:
357
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-04.txt
- Documento número 593057
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The relationship of hope in the future and perceived school climate to school completion
- Autor:
Frank C Worrell
Robert L Hale
- Página:
370
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2001
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2001-04.txt
- Documento número 593058
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:20:18 a. m.
- Enlace directo