- pub = ("The physics teacher")
- Artículo:
Association of American Universities (AAU) initiative to improve the quality of STEM teaching and learning, www.insidehighered.com/news/2011/09/15/qt#270450
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
526
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
49
- Número:
8
- Periodo:
noviembre 2011
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2011-11.txt
- Documento número 351191
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“The Flipped Classroom” and Khan Academy video-lecture-based educational reform discussed by The Economist magazine, MSNBC, Salman Khan, and Frank Noschese
- Autor:
Dan MacIsaac
- Página:
526
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
49
- Número:
8
- Periodo:
noviembre 2011
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2011-11.txt
- Documento número 351192
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Grand Design: Stephen Hawking and Leonard Mlodinow
- Autor:
Robert Liposchak
- Página:
527
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
49
- Número:
8
- Periodo:
noviembre 2011
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2011-11.txt
- Documento número 351193
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
HOW CAN CAN ROLL?
- Autor:
Paul Hewitt
- Página:
134
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-03.txt
- Documento número 351292
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modeling the Mousetrap Car
- Autor:
William D. Jumper
- Página:
137
- Publicación:
The Physics Teacher
- Volúmen:
50
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
0031921x
- SrcID:
0031921x-2012-03.txt
- Documento número 351293
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:02:20 p. m.
- Enlace directo