- isn = "03054985"
- Artículo:
Building communities of educational enquiry.
- Autor:
Cassidy, Claire
Christie, Donald
Coutts, Norman
Dunn, Jayne
Sinclair, Christine
Skinner, Don
Wilson, Alastair
- Página:
217
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 770059
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching generic skills: eroding the higher purpose of universities, or an opportunity for renewal?
- Autor:
Star, Cassandra
Hammer, Sara
- Página:
237
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 770060
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational professionals' experiences of self-harm in primary school children: 'You don't really believe, unless you see it'.
- Autor:
Simm, Rebecca
Roen, Katrina
Daiches, Anna
- Página:
253
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 770061
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making a difference: Harry Judge, teacher education, the university, and the schools
- Autor:
David Phillips
- Página:
271
- Sección:
Introduction
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
3
- Periodo:
Junio 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-03.txt
- Documento número 796957
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Harry Judge and Oxford: college and university
- Autor:
A. H. Halsey
- Página:
275
- Sección:
Introduction
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
3
- Periodo:
Junio 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-03.txt
- Documento número 796958
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:44:27 a. m.
- Enlace directo