- importsource = "00131784-2005-03.txt"
- Artículo:
Meeting a math achievement crisis
- Autor:
Lenora Jennings
Lori Likis
- Resumen:
How a Massachusetts school turned around its dismal math performance
- Página:
65
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 840642
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing social justice educators
- Autor:
Jeffrey M. R. Duncan-Andrade
- Resumen:
A focus on teaching for social justice energizes urban teachers
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 840643
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A leadership journey
- Autor:
Michele Hancock
Barbara Lamendola
- Resumen:
A principal tells how she rallied her staff, built capacity, and raised expectations
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 840644
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instructional quality: collecting credible evidence
- Sub título:
All about accountability
- Autor:
W. James Popham
- Página:
80
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 840645
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perception is reality
- Sub título:
The principal connection
- Autor:
Thomas R. Hoerr
- Página:
82
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 840646
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:49:53 a. m.
- Enlace directo