1. importsource = "00131784-2008-09.txt"
Se encontraron 63 resultados.
Artículo:

The Teacher as Warm Demander

Autor:

Elizabeth Bondy

Dorene D. Ross

Resumen:

Kids want their teachers to respect them—and push them to do their best.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569983
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Welcoming All Languages

Autor:

Linda Christensen

Resumen:

Approaching students' home languages with respect is one of best ways teachers can connect with students.

Página:

59

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569984
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cultures in Harmony

Autor:

Elise Trumbull

Carrie Rothstein-Fisch

Resumen:

When cultures meet, we must learn to listen for the nuances.

Página:

63

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569985
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reaching the Fragile Student

Autor:

Sue Zapf

Resumen:

Educators find a way to make school more inviting to students who have not found it so in the past.

Página:

67

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569986
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Principal's Priority 1

Autor:

Jean Johnson

Resumen:

How do most principals think they should spend their time?

Página:

72

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

1

Periodo:

septiembre 2008

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2008-09.txt

  • Documento número 569987
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo