- importsource = "00131784-2009-02.txt"
- Artículo:
Moving beyond talk
- Autor:
Debra Smith
Bruce Wilson
Dick Corbett
- Resumen:
Six conditions lead to collective actions that bring change
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025664
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How nations invest in teachers
- Autor:
Ruth Chung Wei
Alethea Andree
Linda Darling – Hammond
- Resumen:
High – achieving countries build professional learning into teachers’ workdays
- Página:
28
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025665
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning with blogs and wikis
- Autor:
Bill Ferriter
- Resumen:
Customized learning opportunities abound in the blogosphere
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025666
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Embarking on action research
- Autor:
Catherine M. Brighton
- Resumen:
Seven steps for developing a focused exploration of your own practice
- Página:
40
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025667
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teacher learning: what matters?
- Autor:
Linda Darling – Hammond
Nikoles Richardson
- Resumen:
A new paradigm – the professional learning community – emerges
- Página:
46
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
5
- Periodo:
febrero 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-02.txt
- Documento número 1025668
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
- Enlace directo