1. importsource = "00131784-2009-02.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

Moving beyond talk

Autor:

Debra Smith

Bruce Wilson

Dick Corbett

Resumen:

Six conditions lead to collective actions that bring change

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 1025664
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How nations invest in teachers

Autor:

Ruth Chung Wei

Alethea Andree

Linda Darling – Hammond

Resumen:

High – achieving countries build professional learning into teachers’ workdays

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 1025665
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning with blogs and wikis

Autor:

Bill Ferriter

Resumen:

Customized learning opportunities abound in the blogosphere

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 1025666
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Embarking on action research

Autor:

Catherine M. Brighton

Resumen:

Seven steps for developing a focused exploration of your own practice

Página:

40

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 1025667
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teacher learning: what matters?

Autor:

Linda Darling – Hammond

Nikoles Richardson

Resumen:

A new paradigm – the professional learning community – emerges

Página:

46

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 1025668
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo